انتشار محتواي چند رسانه اي در سيستم  ديجيتال ساينيج کافي نيست، اگر از مخاطبان به روش هاي مختلف نظرشان را نخواهيد؛ هرگز متوجه نمي شويد آيا پيام شما روي آن ها تاثير گذار بوده است يا خير. به همين علت توليد محتوا در سيستم ديجيتال ساينيج بسيار مهم است.


درک اينکه چطور يک محتوا مناسب را با هر واسطه اي به صورت استاتيک يا ديجيتال ايجاد کنيم، کمي چالش برانگيز است. اما چند نکته کليدي وجود دارد که اين کار را راحت مي کند. (با انواع محتوا آشنا شويد)


مواردي که در توليد محتوا براي ساينيج بايد رعايت کنيد:



  • مطمئن شويد که از طريق محتوا منظورتان را به راحتي به بيننده مي رسانيد – آن را زير هزاران عکس يا متن دفن نکنيد.

  • کاملا واضح، روشن و دقيق باشيد.

  • محتوايتان را طوري انتخاب کنيد که براي بيننده مناسب باشد.

  • در محتوا متني ابتدا از افعال سپس از اسامي استفاده کنيد و صفات را نيز به ندرت به کار ببريد.

  • زبان نوشتارتان پويا باشد و از فعل به شکل امري (دستوري) استفاده کنيد.

  • از کلمات تحريک کننده که به نظر قانع کننده مي رسند استفاده کنيد.

  • روي مزايايي که براي بيننده دارد و نيازهاي معمول او تمرکز کنيد.

  • يک حالت فوري بودن به محتوا خود بدهيد تا مخاطبان را ترغيب کنيد.

  • روشي ايجاد کنيد که بتوانيد ROI مربوط به محتواهاي توليد شده را محاسبه کنيد تا بتوانيد محتوا هاي بعدي را تاثيرگذارتر تنظيم کنيد.



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اجاره خودرو مجله اینترنتی وب مگ فروشگاه اینترنتی شاپ تی فر قنادی 10 دیس -کاردر استیل - تنورگازی بهبهان نیلوفر آبی دانلود نمونه سوالات امتحانی rostamilawyer ویزای تضمینی شینگن maddison8wv Local ما مَردم ( We are people )