ديجيتال ساينيج هاي داخلي امروزه تقريباً در هرجايي ديده ميشوند. فروشگاه هاي بزرگ و کوچک، بانک ها، ادارات و سازمان ها، هتل ها و مراکز خريد و هرجايي که مراجعه کنندگان و افراد بدنبال دريافت اطلاعات و دريافت خدمات باشند روي به استفاده از قابليت هاي ديجيتال ساينيج ها مياورند. دو سوم استفاده کنندگان از ديجيتال ساينيج هاي داخلي بر اين باور بوده اند که اين نمايشگرها باعث توسعه برندينگ ميشوند و بيشتر افرادي که در مقابل نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج قرار گرفته اند پيامي را که ديده اند به خوبي دريافت نموده و در راستاي آن اقدام کرده اند. به طور کلي ديجيتال ساينيج هاي داخلي با توجه به محدود بودن فضا و ميدان ديد مخاطبان، بسيار بيشتر مورد توجه آنها قرار ميگيرند. در اين ميان مواردي وجود دارند که توسعه آنها ميتواند اين تأثير گزاري را بيشتر از قبل نمايد. يکي از اين موارد نمايشگرها هستند که با افزايش کيفيت پخش تصاوير از آنها در کنار کاهش قيمت تکنولوژي هاي مورد استفاده در آنها ميتواند باعث پيشرفت زيادي در صنعت ديجيتال ساينيج هاي داخلي داشته باشد. جايگزيني تلويزيون هاي    LED به جاي LCD نشان دهنده تأثير پيشرفت نمايشگرها بر روي اين صنعت بوده است. نمايشگرهاي LED با کاهش قيمت و افزايش کيفيت تصاوير راه را براي فراگير شدن استفاده از ديجيتال ساينيج هاي داخلي هموار نموده و باتوجه به امکان ساخت آنها به اشکال و ابعاد بسيار متنوع قابليت هاي جديدي را در اين زمينه امکان پذير کرده اند، علاوه براينکه اين نمايشگرها خيلي بيشتر و راحت تر از نمايشگرهاي عادي توجه مخاطبان را به خود جلب ميکنند.


 


ابزار برقراري ارتباط با مخاطبين ديجيتال ساينيج هاي داخلي


اما تنها داشتن نمايشگرهاي با کيفيت و درخشان تضمين کننده موفقيت در جلب نظر و رساندن پيام به مخاطبان نميتواند باشد. به همين دليل اهميت ابزار پيشرفته تر برقراري ارتباط با مخاطب ملاحظه ميشود. ابزاري که با دريافت اطلاعات از افراد پيرامون ديجيتال ساينيج هاي داخلي بتوانند رفتار آنها را تحليل نموده و به نوعي از ذهن مخاطب خود اطلاعات بسيار مفيدي کسب کنند که در نمايش دادن پيام درست، در لحظه درست و به مخاطب درست، بتوانند از اين اطلاعات استفاده کنند. حسگرهاي مجاورت يا دوربين هاي تشخيص چهره نمونه اي از اين ابزار هستند که روزبروز در ديجيتال ساينيج هاي داخلي و کيوسک هاي اطلاع رساني و ميز خدمت الکترونيک بيشتر استفاده ميشوند. براي مثال اين ابزار ميتوانند از ميان مخاطبان افرادي را که قبلاً خدماتي از فروشگاه يا سازمان مربوطه دريافت کرده اند شناسايي کنند و با توجه به نوع خدماتي که قبلاً دريافت نموده اند اطلاعات مناسبي را براي او پخش کنند. اين ابزار حتي ميتوانند سن و جنس و حالت چهره مخاطبين را تشخيص داده و محتواي مناسب وي را نمايش دهند و يا تعداد عکس العمل افراد به يک پيام خاص را اندازه گيري نمايند. گام بعدي در صنعت ديجيتال ساينيج داخلي استفاده مناسب و يکپارچه از اطلاعات جمع آوري شده توسط حسگرها و بانک هاي اطلاعاتي مخاطبين خواهد بود. بدين ترتيب خواهيم توانست از تمام قابليت هايي که پيشرفت ها در تکنولوژي نمايشگرها و ابزار برقراري ارتباط با مخاطبين براي ما امکان پذير ميکنند استفاده کنيم.


 


 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : ساينيج ,ديجيتال ,داخلي ,استفاده ,اطلاعات ,دريافت ,ديجيتال ساينيج ,برقراري ارتباط ,صنعت ديجيتال ,امکان پذير ,کاهش قيمت ,صنعت ديجيتال ساينيج
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

توابــــــⓉⒶⓋⒶⒷⒾⓃ80ــــــین ۸۰ auto trades وب سایت شخصی امیررضا شبانی فرکتال هنر دکتر علي اميراحمدي بیت کوین فروش اینترنتی فرش کاشان Cynthia دانلود پاورپوینت های درسی عاشقانه من و تو