معمولاً تمام شرکت ها و سازمان هايي که مي خواهند از روش هاي ديجيتالي در پيشرفته ترين حالت خود مانند ديجيتال ساينيج استفاده کنند؛ بايد از زير و بم آن مانند نمايشگرهاي اختصاصي، مديا پلير ها و بسته هاي نرم افزاري آن باخبر باشند. اما با وجود اطلاع از تمام اين ها، درک اين که چطور مي توانيد از ديجيتال ساينيج به نحوي استفاده کنيد که بهترين نتيجه را براي کسب و کار شما داشته باشد؛ موضوع متفاوتي است. زماني که از ديجيتال ساينيج در فضاي بسته استفاده مي کنيد بايد فاکتورهاي مختلفي مانند فضاي مورد استفاده، برندسازي و نوع پيام و محتواي نمايش داده شده در ديجيتال ساينيج را در نظر بگيريد.
فروشندگان مي دانند که فضا يکي از منابع مهم آن ها ست. اگر از اين منبع به خوبي استفاده کنند مي توانند حداکثر سود را به دست بياورند. خرده فروشان، شرکت هاي تجاري ديگر بايد برنامه مشخصي از لحاظ مکاني که قرار است نمايشگرهاي ساينيج نصب شوند؛ داشته باشند. آن ها بايد بتوانند به چندين سوال از جمله موارد زير پاسخ دهند:
فروشندگان همچنين بايد از تجهيزات جانبي کاربردي مانند سنسور ها استفاده کنند تا فضاي ديجيتال ساينيج را به حداکثر برسانند. سنسور ها ميتوانند حرکت مشتري را تشخيص داده و به فروشندگان براي تعيين نحوه حرکت مشتريان در فروشگاه کمک کنند. فروشندگان نيز ميتوانند از اين داده ها براي اينکه مشتريان پيام هاي ديجيتال ساينيج را بيشتر ببينند استفاده کنند.
ديجيتال ساينج بايد برند شما را به خوبي معرفي کنند و نقش موثري در افزايش به ياد ماندن تصوير آن در ذهن مشتري داشته باشد. براي استفاده بهينه از ديجيتال ساينيج فقط نبايد يک محتواي ساده را نمايش دهيد و انتظار داشته باشيد که بهترين نتيجه را بگيريد. به عنوان مثال در يکي از فروشگاههاي بزرگي که از آن ديدن کردم؛ يکي از نمايشگر ها با محتواي بسيار ضعيف نزديک سرويس بهداشتي نصب شده بود. درحقيقت يک کپي از بنر کاغذي که چند قدم آن طرف تر قرار گرفته بود را روي آن نمايش داده بودند.
اگر مي خواهيد ديجيتال ساينيج را با موفقيت به کار ببريد بايد به نمونه هايي مانند نورديسکا(Nordiska) که يک فروشنده لوکس در استکهلم است و از هنرهاي تجسمي در نمايش ديجيتال ساينيج استفاده مي کند؛ نگاهي بياندازيد. اين فروشنده در نمايشگر خود طناب هاي به هم بافته شده از جنس چرم را که از ديوار آويزان شده اند؛ نمايش داده است. به اين ترتيب تصوير آويزان شدن از ديوار را با اين نمايش در ذهن فرد ايجاد مي کند که بسيار نزديک به تصوير برند تجاري اين فروشنده است.
زماني تصاوير و محتواي ديجيتال ساينيج به خوبي روي برند شما جواب مي دهد که بتوانيد به سوالات زير پاسخ دهيد
در نهايت مهم ترين جنبه ديجيتال ساينيج محتواي آن است. کاربران بسياري از ديجيتال ساينيج استفاده مي کنند اما خود را در گزينه هاي مختلفي که به صورت سخت افزاري و نرم افزاري در اختيار آن هاست گم ميکنند و اهميت توسعه محتواي خوب را فراموش مي کنند.
براي داشتن يک محتواي خوب فقط کافيست به چند سوال زير پاسخ دهيد:
بهترين محتوا محتوايي است که به طور فعال آپديت و مديريت شود و با بيننده ارتباط برقرار کرده و او را تشويق به اقدام کردن کند. مديريت ضعيف محتوا، هر تصويري که نمايش داده شود را به يک قطعه سخت افزاري بي فايده تبديل مي کند.
با ترکيب پيام مناسب و برندسازي در فضاي درست مي توانيد به موفقيت هاي قابل توجهي از طريق ديجيتال ساينيج دست پيدا کنيد.
درباره این سایت